en tripp till stallet kanske?

Godmorgon gullisar ♥

Hoppas ni sovit gott i natt?
Jag har sovit jätte gott, vaknade till inatt av att Linus kröp ner i sängen och pussade på mig - underbart ♥
Sen somnade jag om och har sovit som en stock hela natten, sängen var sådär extra skön i morse så man ville verkligen inte gå upp.. Men nu är vi uppe, vi har precis ätit lite frukost och nu tittar vi på lite barnprogram :)

Jag vet inte vad vi hittar på idag? Vi kanske skulle följa med Caroline & Bella till stallet, Saga älskar ju att vara där så det är så himla kul att åka dit..  Vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta mig en dusch!
Vi hörs ♥


Kommentarer
Erika

Sicken sötis!

2011-05-03 @ 13:02:47
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0