Det är inte bara "bebis prat"

Vad hittar ni på för skoj ikväll?
Här hemma händer inte så mycket, det blir en lugn kväll framför tvn med massa mys och lite gott att äta.
Saga somnade för en liten stund sedan, efter lite mys och välling i soffan..
Jag känner mig fortfarande lite hängig, huvudvärken sitter fortfarande i. Sjukt jobbigt att ha ont i huvudet i flera dagar!
Saga har även blivit jätte snorig nu, så nu lär väl hon också bli sjuk säkert. Mammas lilla plutta ♥

Kom och tänka på en sak förut... Det är lite skrämmande hur fort tiden går igentligen, igår blev ju Saga 16 månader redan..
Hon börjar bli en stor tjeja nu och det märks med, det händer nya saker varje dag.. Hon har t.ex börjat prata så himla mycket. Och då är det inte bara "bebis prat" utan riktigt ord. Hon kan säga massor med ord nu, och det är så himla härligt att höra :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min fina pojkvän och titta på "101 sätt att åka ur en gameshow"
Min kära vän Mattiaz är med idag :D ska bli kul att se!



Jag älskar verkligen min dotter så fruktansvärt mycket, hon är den finaste som finns ♥


Kommentarer
jbfever

Hej!

Är du justin Bieber-fan?

Nu har det skapats en perfekt blogg för er som är det!

Eller så kanske du vill blogga på jbfever.blogg.se så är det helt okej också. Mer information finns på bloggen, e-post adressen och så.

Är du sugen så skicka ett mejl och skriv ditt namn och efternamn ( Efternamn behöver inte vara med om du/ni inte vill dela ut det) ålder och din blogg så vi kan kolla om du är perfekt för att skriva på bloggen.

Tack!

2011-04-15 @ 20:44:42
URL: http://[email protected]
Ävelina

tack detsamma :)

2011-04-15 @ 22:08:04
URL: http://evehedberg.blogg.se/
malin [fotoblogg]

sv: tack desamma! =)

2011-04-15 @ 22:13:02
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0