BURT'S BEES PRODUKTER

Jag fick för ett litet tag sedan hem produkter ifrån Burt's Bees för att testa.
Ena produkten var ett badskum till barn och andra en hudlotion för magen, som är särskilt anpassad med kakaosmör och E-vitamin för att hjälpa till att minimera uppkomsten av bristningar i följd av graviditet.

Badskummet har jag använt till Saga och det var helt okej, luktar rätt gott också.
Men ingenting jag själv skulla köpa tror jag, det tilltalade mig inte så pass.. - tyvärr!

Hudlotionen kan jag tyvärr inte säga någonting om eftersom jag ej är gravid och tror inte det skulle göra någon skillnad åt mina bristningar nu när dom redan är på plats haha.
Men ska ge burken till en kompis tänkte jag..

NÅGON MER SOM TESTAT DESSA PRODUKTER?


Kommentarer
Patricia & Wilja! <3

Jag sätter fast det med keratinvax själv :) så de är lite svårt på sig själv, men har man tekniken så! Men självklart ett bättre resultat om man gör på någon annan.



Kramar! <3

2011-04-11 @ 13:30:34
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0