vet inte varför hon börjat med det?

Har ni sovit gott? Jag har sovit helt okej.. Saga har vaknat massor i natt, vet inte varför hon börjat med det?
Bara att ge henne nappen och ninis så somnar hon om igen, så hon vill ju inte ha någon välling eller så.
Vi somnade tidigt igår, klockan var väl runt halv 11 - 11 när vi somnade. Skönt att somna tidigt för en gångs skull!

Sen vaknade vi runt 06.00 - 06.30 när Linus alarm ringde, så gick han upp och fixade sig och jag & Saga låg i sängen och myste lite medans hon drack sin välling. Sen gick vi upp och åt frukost tillsammans och sedan drog han till skolan...

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och små kollar lite på Vakna med Thevoice.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Funderar på att gå ner till Droppen på eftermiddagen så Saga får busa lite.


Kommentarer
Yohanna

Min tanke var att gå promenad 1-2ggr idag men både jag å lillan (1 år) är superförkylda :( Så inte mkt ork som finns.. hon har redan tagit siesta, så hon var uppe endast 2h innan hon var helt slut... Phu! Hoppas ni får en mysig & busig dag!! 8mån.. då vaknade vår lilla JÄTTEOFTA också.. tror de drömmer mkt, och även att de är i ett utvecklingssprång som gör att de vaknar och oroar sig att de är ensamma..?

2010-09-06 @ 09:44:21
URL: http://maiplu.se
madeleine

vincent var så med fick veta att runt 8-11 månaders ålder är det vanligt att de får nattskräck.



vincent håll på i två veckor sen vart det bra igen

2010-09-06 @ 10:23:45
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0