jag älskar verkligen ljus

Har varit dåligt med bloggandet idag, jag vet. Men jag har haft fullt upp så har inte haft tid att sitta vid datorn förens nu och så kan det ju vara ibland. Hoppas inte ni saknat mig för mycket bara haha ;)

Dagen började med att vi gick upp, åt frukost, klädde på oss osv... Sen gick vi bort till Caroline och fikade, och efter det tog vi oss en promenad ner till affären. Vädret har ju varit riktigt konstigt idag, ena stunden skit varmt och sedan skit kallt. Det märks verkligen att det börjar bli höst nu, luften är så mycket kallare och friskare nu, och på kvällarna är det ju riktigt kallt. Måste ta och köpa mig en höstjacka, skinnjackan är lite kall nu faktiskt.
När vi sedan hade varit i affären gick vi tillbaka hem till Caroline och då kom Linus och Bella hem från skolan, och då käkade vi pizza - mumms!
Sen var vi tvungna att springa hem för mamma skulle komma och hämta brorsan som vi inte hade en aning om vart han var någonstans för han hade mobilen hemma så fick ju inte tag på honom och jag var ju inte hemma så han kom ju inte in. Men när jag kom hem ringde han som tur var från pappa och efter det kom han hit.

Mamma, brorsan och brorsans kompis Olle var snälla och tog med Saga ut en sväng till lekparken så jag fick städa i lugn och ro. Så jag dunkade musik för fullt och städade som en tok så svetten bara rann haha.
Har även bytt gardiner i vardagsrummet och köket, och det vart super fint!
Så nu är det nystädat och fint här hemma, även tänt massor ljus så nu är det super mysigt.
Jag älskar verkligen ljus, speciellt doftljus. Och nu börjar det ju bli mörkt och kallt på kvällarna så man kan tända massor ljus - i love it ♥

Saga somnade för ett tag sedan, hon var så trött så fick bli lite tidigare läggdags idag. Så nu sover hon sött i sin säng. Jag vart så kaffe sugen så tog mig precis en kopp och ska snart hänga upp en sista maskin med tvätt.
Sen blir det att ta en dusch och slänga mig i soffan, hoppas på att älskling kommer förbi en sväng också.


Kommentarer
Camillaaaa

Hei :D

du har kjempe fiiin blogg :-)



hilsen

Camillaa :D

2010-09-02 @ 20:30:45
URL: http://www.camschi.blogg.no
ange

å shiet vilken söt bebis!:D

2010-09-02 @ 21:50:29
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Rebecka

Shit vilka fina gardiner i köket! Vart har du köpt dom? :)

2010-09-06 @ 20:54:30
URL: http://rebeckaofswerige.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0