bloggfesten vart riktigt lyckad!

Sorry för sen uppdatering idag, men har inte varit hemma något. Vi kom typ hem för 30 minuter sedan...
Varit hemma hos Linus idag, vart bjudna på middag o sådär - super trevligt!
Sen följde jag & Saga med Caroline (Linus mamma) till stallet, så fick jag rida en tur och Caroline gick brevid med vagnen och hundarna. Super mysigt, har ju varit en helt underbar kväll. Vädret har varit hur fint som helst och perfekt för att rida ut en sväng.. Efter vi vart i stallet åkte vi förbi mamma och dom på vägen hem och sa hej :)
Jag har även tappat min röst, började bli lite små hes igår under festen men i morse när jag vaknade var det nästan omöjligt att prata. Nu går det men får anstränga mig, skit jobbigt! Och alla är så dumma och mobbar mig för jag låter så roligt, haha..

Men iallafall, gårdagen..... HUR trevligt som helst! Började med lite för mingel på Kami hårdesign. Där vart vi bjudna på Hannas super goda cider och lite tilltugg till det, chips m.m.. Vart även fixad i håret, fick fina lockar - super snyggt.. Sen gick vi vidare till Platå där vi vart bjudna på super god mat ifrån foodstore och riktigt god dricka Fresita.
Aldrig druckit den förut, men guuud så god den var. Något jag måste köpa framöver ;)
Sen var det lite modevisning, Kami hårdesign hade fixat håret på tjejerna som gick då, riktigt tuffa frisyrer måste jag säga..
Sen satt vi bara och umgicks och pratade hela kvällen, helt underbara tjejer som var där.
Det finns massor mer jag skulle kunna skriva, för det var verkligen jätte roligt. Men då blir inlägget alldeles för långt haha. Det ända jag behöver säga igentligen är att kvällen vart riktigt lyckad!
Fick även med oss fina goodiebags hem, massor roliga saker där i - tack!
Det vart en riktigt lyckad kväll, och ett stort tack till Angelica & Charlotte som anordnade festen. Hoppas det blir fler gånger!


Jag glömde då minneskortet till kameran hemma, så j*vla typiskt! Så jag själv kunde ej ta några bilder under kvällen, så bilderna jag lägger upp nu kommer ifrån Charlotte




























Kommentarer
timmeeyyking Of Sweden - Roslagens stolthet

nice

2010-09-11 @ 22:36:45
URL: http://rafeldt.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

gu va kul ni ser ut att ha haft :)

hur kommer de sej att tjejen fixade det där?

2010-09-12 @ 06:37:56
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Sandra Ackefjord ♥

Härligt :D

2010-09-12 @ 14:25:45
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Ni verkar ha haft de jätte kul :) Å vad fin du va gull! :)

2010-09-12 @ 21:05:12
URL: http://classys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0