svårt att somna - skit jobbigt!

Hoppas ni sovit gott? Jag har sovit super gott, fast tog tid innan jag somnade. Jag låg och vred och vände på mig i flera timmar kändes det som. Det är tredje kvällen i rad nu jag har svårt att somna, skit jobbigt.

Saga vaknade runt 07.00 idag, då blev det välling och sedan somnade hon om. Men jag gick upp och gjorde i ordning lite mackor och sedan satte mig i sängen och kollade på Vakna med Thevoice.
En timme senare, alltså 08.00 då vaknade pluttan igen. Och då gick vi upp, satte på en maskin med tvätt och nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe & Saga sitter brevid på golvet och leker.

Ska snart klä på oss och sedan ta en promenad ner till affären, måste köp snus. Blir nog en sväng förbi någon lekpark också så Saga får gunga lite.
Sen har vi ingenting planerat för dagen, får se vad vi hittar på?
Älskling kommer iallafall hit och sover ikväll - myspys ♥




Kommentarer
Annie

aa jag visste nästan det, jag går i samma klass som henne jag har varit med några gånger när hon kollade din blogg:)

Och om jag inte anmälde mej till dagens blogg så gör jag det nu:P

jag har så dåligt minne x))

2010-09-03 @ 18:46:49
URL: http://annielindgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0