lärde sig klappa händerna idag



Hur har eran dag varit? Min dag har varit toppen..
Dagen har tillbringats med Saga, Nathalie & Linus. Har varit här hemma och busat för fullt, Bella kom även förbi en stund och drack en kopp kaffe med oss.
Framåt kvällen tog vi en promenad ner till affären och handlade lite, följde även Nathalie till bussen för hon skulle åka hem.

Sen när vi kom hem igen var det läggdags för lillfisen, hon satt i soffan med Linus och drack välling och myste lite medans jag fixade lite käk.
Men nu sover hon sen ett tag tillbaka, tog inte många minuter innan hon somnade. Hon har varit på strålande humör hela dagen idag, hon lärde sig att klappa händerna idag - såååååå himla söt!
Hon lär sig nya saker varje dag, det har hänt så himla mycket den senaste veckan bara. Hon har börjat prata massor, hon har sagt sitt andra ord nu - "ninni" som då är Ninis (hennes snutte/gosedjur)

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen med älskling som ska sova här i natt - myspys ♥
Hoppas ni har haft en fin dag, vi hörs i morgon! Natti Natti ♥






Kommentarer
Anna Katana

Tack, det har jag haft.

Vilket litet charmtroll till dotter du har. Hur gammal är hon?

2010-09-21 @ 21:46:15
URL: http://annakatana.devote.se
carolinhe med H

haha åh vad gulligt :)

kommer ihåg när jag var liten hade jag en liten grön kanin som jag kallade ninis, jag har den kvar någonstans faktiskt haha ^^

2010-09-21 @ 21:48:31
URL: http://carolinhes.blogg.se/
Melissa - Vincents Mamma

är det din pojkvän?

2010-09-22 @ 08:01:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0