JAG ÄLSKAR DEN

Vaknade av att Natha & Saga stod i dörren in till sovrummet förut, frågade vad klockan var och den var tjugo i 12. Natha hade alltså tagit Saga i morse och gett mig sovmorgon, så himla skönt. Det händer ju inte allt för ofta.
Tack snälla gumman ♥
Så nu är man verkligen utvilad, riktigt skönt..

När jag kom upp såg jag att det var ett paket nertryckt i brevlådan, och vad var det.....? JO klänningen jag beställt.
OCH JAG ÄLSKAR DEN! Den satt verkligen perfekt. Oftast när man beställer från nätet är det för stort eller för litet eller inte passar alls, men jag älskar verkligen klänningen!

Sen käkade vi lite frukost, och sen för en liten stund sedan kom Linus hit också.
Saga sitter i sin lilla lekhörna och busar med sina leksaker och Natha & Linus sitter i soffan och pratar.
Ska gå och fixa i ordning lite lunch till Saga nu och sedan blir det nog att ta sig en kopp kaffe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0