jag älskar att dunka musik

Ja det är vad jag har just nu, volym på högsta och dunkar bra musik!
Får ju passa på när inte lillpluttan är hemma, och jag ÄLSKAR att dunka på musik på högsta volym och höra basen dunka i väggarna! Men det funkar ju inte när Saga är hemma, så får passa på när hon ej är här ;)

Mamma ringde precis och sa att dom kommer med Saga om en halvtimma ca och det låter bra tycker jag. Jag saknar henne jätte mycket faktiskt, hon har ju varit bort hela dagen nu ju. Så nu får hon faktiskt ta och komma hem så jag får pussa lite på henne hehe.

Vi var borta hos Linus förut och käkade middag, riktigt mumsigt. Stannade där en stund efter och drack lite kaffe och degade i soffan och kollade på Idol.
Ikväll blir det lugnt, bara mysa med mina två älsklingar. Ska se på film - mamma mia. Har ju redan sett den några gånger men den är ju såååå bra så går att se hur många gånger som helst!
Ne nu ska jag gå och titta vad Linus gör, vi hörs senare ♥


Kommentarer
FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

förutom min klämmande huvudvärk så mår jag kanon :) dudå?

2010-09-12 @ 17:26:43
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Sandra Ackefjord ♥

Jag har inte gjort något speciellt. Handlat, datorn, musik :)

2010-09-12 @ 17:57:45
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0