räkningar är mindre kul.

Hallå söta läsare ♥

Vad har ni för er en dag som denna?
Vi gör inte så mycket just nu, Saga har precis käkat lite lunch och jag ska sätta mig och betala några räkningar - mindre kul! Sen blir det att fixa i ordning sig lite och åka in mot staden för att handla lite mat osv..
Skulle kanske möta upp älskling efter skolan också så kan vi åka hem tillsammans.

I morse fick jag en rejäl sovmorgon av min lilla snutta, hon var uppe vid 8 och åt välling och sedan somnade vi om till klockan var 11. Jag behöver nog inte berätta hur skönt det var, ni förstår nog det själva ;) hehe
Så nu känner jag mig utvilad, så himla skönt!

Nej nu ska jag ringa Linus och se när han slutar, sedan blir det att fixa i ordning sig lite..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0