ny säng idag

HALLÅ SÖTNOSAR ♥
Har varit jätte dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, men har varit fullt upp med födelsedagar osv..
Och idag är det också fullt upp.

Ska fixa i ordning lite lunch till mig och snuttan, sen vid halv 3 ska jag lämna henne hos Linus mamma och efter det åker jag in till Ikea och möter upp Linus. Så ska vi titta lite på en säng jag ska köpa idag, så kommer mamma o hennes kille och hämtar oss med släp så jag får hem sängen.
Sen kommer kvällen tillbringas i sovrummet och montera ihop sängen. Denna säng har jag alltid velat ha och nu fick jag pengar och presentkort i present så jag äntligen kan köpa den! 

Men ska sätta mig ikväll och titta igenom alla bidrag i tävlingarna också, så vinnarna presenteras senare ikväll sen :)
Så ni har till ikväll på er om det är någon mer som vill vara med!

HOPPAS NI HAFT EN BRA HELG!




Kommentarer
17 år och ung mamma

åh sån där säng vill jag också ha :D

2010-10-04 @ 12:06:14
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
17 år och ung mamma

okej , ja alla brukar jag ser i affären så börjar alla ifrån 4 men de lär väl inte göra så mycket om man börjar ge honom smakprover på något lätt ? :)

2010-10-04 @ 12:50:02
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0