min 20års dag

Ja som ni kanske redan vet är det ju min 20års dag idag :D Känns riktigt gött!
Älskling och jag har städat och fixat massor här hemma nu under morgonen/förmiddagen, för vid 3 kommer lite gäster hit och då ska vi äta smörgåstårta - mumms.

Innan det ska vi även springa bort till Linus en stund, hans lillasyster Bella fyller nämligen också år idag - lite häftigt att vi fyller samma dag. Fast hon fyller 16 år, så vi ska fira henne lite också innan det blir firande här hemma.

Gårdagen var helt underbar, jag har verkligen världens finaste pojkvän! Det var den finaste presenten jag någonsin fått, jag är så himla lycklig ♥ 

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, skriver mera ikväll sen.
HOPPAS NI FÅR EN LIKA FIN DAG SOM JAG KOMMER ATT FÅ ♥








Kommentarer
SANDRA ACKEFJORD

GRATTIS:D

2010-10-03 @ 14:06:27
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Mizca.se - Tredje gången gillt?

Graaaaattis på 20 års dagen =)

2010-10-03 @ 14:50:39
URL: http://www.mizca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0