lavemangskur

GODKVÄLL ♥
vad har ni för er?
Jag & älskling ligger i soffan och tittar på tv, just nu New York fruar - fast jag passade på att sätta mig här nu i reklamen och slänga upp ett litet inlägg..
Sen blir det att titta på Paradise Hotel, såå himla kul att det börjat igen!

Jag & Saga var ju hos doktorn förut och det gick bra, Saga var så himla duktig när dom skulle ta blodprover på henne. Hon tyckte det var lite läskigt med hon skötte sig jätte bra!
Mammas duktiga tjej ♥
Han klämde och kände lite på magen och sådär och allt såg jätte fint ut, så han kunde inte direkt hitta något fel.
Men dom tog ju som sagt lite prover bl.a mjök, gluten och sen något mer som jag ej kommer ihåg. Så det får vi svar på om någon vecka eller två. Hoppas inte det är något!

Men vi fick lite tips och råd vad vi ska göra, saker hon ska äta och inte o sådär. Och sedan ska vi köra en lavemangskur under 2 veckors tid ungefär, först varje dag i 3-4 dagar och sedan varannan dag i 1 vecka och sen sakta minska mer och mer så vi får igång magen och sådär. Hoppas verkligen det kommer bli bra nu!

VAD HAR NI HITTAT PÅ IDAG?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0