ja det blir nog så

Ja här hemma är det riktigt mys ikväll, har städat lite under kvällen och tänt massor med ljus i hela lägenheten - i love it!
Tog mig en dusch efter städandet och peelade kroppen, rakade benen och smörjde in mig och sådär efteråt så nu känner jag mig super fräsch. 
Sen har kvällen tillbringats i soffan med Älskling och kollat/kollar på Dansfeber, fast han gick in i sovrummet nu för han ville se på en film som började nu vid 9.

Dagen har tillbringats hemma hos Linus idag, käkade lite mat och umgåts med hans familj och sådär - super mysigt! 
Saga har blivit jätte duktig på att gå nu när man håller henne i händerna, eller det är hon som håller och det är inte mycket hon håller, det är bara lite av balansen som behöver bli bättre sen är hon nog uppe och traskar själv snart. Hon gick faktiskt 2 steg själv idag när jag och Linus satt mitt emot varandra och lät henne gå emellan oss, mammas duktiga tjej ♥ 
Nu ligger hon och sover sött sen ett tag tillbaka, får se om hon vaknar något inatt. Hon har ju gjort det nu dom senaste 4 nätterna, vet ej varför?

Funderar på att skita i att titta på Dansfeber och gå in till min älskling och mysa med honom istället :)
Ja det blir nog så!

HOPPAS NI HAR HAFT EN FIN DAG! ♥




Kommentarer
elina

Jag sitter & bloggar :)



-BIAUTY

2010-10-16 @ 21:23:16
URL: http://biauty.blogg.se/
Filippa

Söt bild!

2010-10-17 @ 12:50:22
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0