det vart absolut inte som vi tänkt oss, haha!

GODKVÄLL =)

Jaa nu ska ni få höra vad det är vi har pysslat med idag......
Vi har nu ett tag pratat om att vi vill bli ljushåriga igen, inte platina blondt utan lite mer naturligt blonda med lite olika nyanser/slingor. Så vi fick för oss att köpa på oss lite hårfärg och fixa med det idag.
Ja det gick väl inte sådär jätte bra, haha. Vi började med att slänga i blondering och sedan en ljusbrun färg för att sedan göra slingor på det allt eftersom. Men det vart absolut inte som vi tänkt oss, Linus hår vart fint brunt men slingorna vart tyvärr orange. Mitt hår blev alla möjliga färger - rött, orange, grönt m.m
Så vi fick gå ner till affären IGEN och köpa oss en brun färg som vi ska färga i morgon och sedan nästa månad eller något börja göra ljus slingor, vi får se hur detta slutar haha.

Så nu är vi helt slut kan jag lova, vi har precis käkat lite tacos som blev över från igår. Och om en stund blir det att slänga sig i soffan och titta på film.
Saga somnade för en liten stund sen, hon var helt slut så hon somnade lite tidigare idag.
VAD HAR NI HITTAT PÅ IDAG?


Kommentarer
carolinhe med H

Trots att detta är ett litet dyrare tips så rekommenderar jag att du gör en avfärgning hos frisören, jag gjorde det en gång och sedan blonderat två gånger hemma och fått min blonda färg och innan var jag brunett ;)

2010-10-31 @ 19:32:31
URL: http://carolinhes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0