det är så skönt

Så nu är vi hemma igen..
Besöket på BVC gick super bra, dom kollade lite på hon kunde och sådär. Sen vart det ju även vägning och mätning, och allt såg bra ut.
Det är så skönt nu när man går till BVC att slippa få massa pikar hela tiden, nu är det bara glada miner både från min och bvc tantens sida vilket känns riktigt skönt!

När vi gick hem så mötte vi upp lillebrorsan och hans kompis på vägen, brorsan följde med oss hem så han är här nu. Han busar för fullt med Saga här på golvet.
Om en stund kommer även älskling hit, sen blir det att fixa lite käk och sedan åker jag, mamma & caroline på en föreläsning i stan om ADHD. Det är någon tjej som har ADHD som ska berätta om sitt liv osv.. Ska bli riktigt spännande.
Och medans vi är där så är Saga här hemma med Linus och busar.
Sen ikväll blir det ju Desperate housewifes, jag älskar det programmet!
NÅGON MER SOM FÖLJER DET?







Kommentarer
Z A N D R A :)

sv: aha okej! systemet nu alltså ;)

grattis i efterskott! :D

2010-10-12 @ 16:17:15
URL: http://decevven.blogg.se/
Anonym

Hej!

Tack för att du låter mig följa dina dagar!

Jag har tänkt på en sak, du pratar aldrig om Sagas pappa?vart är han?



Kramar

2010-10-12 @ 18:19:43
Filippa

Sött!



Svar: Min helg var oförglömlig!

Jag hade så galet kul hela helgen :)



Hur var din helg?

2010-10-12 @ 21:06:31
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0