den nya sängen är på plats

Ja nu är den nya sängen på plats - åh gud så fint det vart! Det vart ett helt nytt sovrum, och vi bara längtar efter att få krypa ner för det ser så fruktansvärt mysigt ut.

Mamma & Peter var ju så snälla och hämtade upp oss på Ikea förut och körde hem sängen till mig, sen monterade jag och älskling ihop den och sådär. Det gick jätte bra, var inte så jätte svårt.
Köpte även ett till sängbord så det blir två likadana på varsin sida, det vart verkligen super fint. Kan inte sluta säga det haha, för jag är så himla nöjd!

Linus mamma & pappa kom förbi förut och lämnade Saga, för hon var ju hemma hos dom medans vi hämtade sängen o sådär. Dom hjälpte oss även att skruva ihop sängbordet som var lite krångligt - fattade fasen ingenting haha.

Saga ligger och sover så sött i sin säng sen ett tag tillbaka och vi har precis ätit lite kvällsfika.
Efter jag skrivit detta ska jag ta mig en dusch och sedan kryper vi ner i sängen..
Så får se hur vi sover i natt, den ser väldigt skön ut så hoppas den är det också!

HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA DAG ♥




Kommentarer
Lovisa

så fint! =)

2010-10-04 @ 23:27:13
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Nathalie

god morgon! händer det något roligt idag?:D

2010-10-05 @ 05:25:17
URL: http://liborius.blogg.se/
Camilla

Guu så mys det ser ut.. och med fina kortet på väggen också :)

2010-10-05 @ 08:05:42
URL: http://fredinz.blogg.se/
Caroline

...Å. så fint det blev!!! Mys-pys <3

2010-10-05 @ 09:48:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0