Saga, vad säger vovven?

HEJ SÖTNOSAR ♥
Vad har ni för er?

Det har inte blivit så mycket skrivet på bloggen idag, för jag har haft massor annat för mig..
Förmiddagen tillbringades hemma bara, vi har busat, tvättat och massor annat skoj. Har faktiskt hållt oss inne för det mesta idag eftersom det varit så snuskigt kallt ute! Jag tycker verkligen inte om kyla, jag vill ha sommar och sol!

Sen framåt eftermiddagen gick vi hem till Linus föräldrar för att sedan åka ner till affären med Linus mamma.
Var tvungen att handla lite mjölk,bröd osv som hade tagit slut. Efter affärs trippen följde vi med hem till Linus och käkade middag och drack lite kaffe, trevligt!
Sen kom Linus dit efter skolan också, så gick vi tillsammans hem.. 
När vi kommit hem kom mamma hit på en fika, var ett tag sedan vi träffades så det var jätte kul!
Vi tog en kopp kaffe och snackade lite, och mamma busade lite med Saga också.

Saga har börjat prata så himla mycket, bara på dom senaste dagarna har det hänt jätte mycket. Massor nya ord som kommer ut hela tiden, och även lite andra "ord" och läten man inte riktigt förstår men det är ju ändå "prat"
Säger man - " Saga, vad säger vovven? ", så säger hon - " vov vov vov vov "
Och säger man - " Saga, vad säger ankan? ", då säger hon - " kakakaka "
Det är så himla underbart och roligt!

Just nu ligger ju lillfisen och sover. Jag och Linus sitter vid varsin dator och nördar, jag har precis gjort en design till en killkompis och Linus håller på och hjälper några vänner med något projekt från skolan.
Ska nog ta mig en macka eller två snart, magen börjar små kurra lite. Sen blir det väl att krypa ner i sängen :)


Titta så mycket snö det är på vårat balkongräcke, helt sjukt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0