Saga med tuppkam

GODKVÄLL ♥

Jag hoppas att ni har haft en underbar dag! Min dag har verkligen varit toppen :)
Just nu sitter jag och lyssnar igenom Rihannas nya album, och det är riktigt bra låtar! Hon är ju bra på skiva, men live är hon ju inte lika duktig direkt haha. Någon som hört?

Förut tog vi oss en promenad till affären, köpte lite grönsaker till maten. Måste börja bli lite nyttig nu. Sen gick vi förbi syrran på vägen hem och sa hej bara, sen gick vi även förbi pappa och tog en kopp kaffe och snacka lite.
Sen hemåt igen och då var det dags att laga mat, idag blev det köttbullar,sås & potatis.
Caroline och Bella kom även förbi en sväng och busade lite med Saga, det är så härligt att se hur mycket dom tycker om Saga ♥ 

Ska snart ta mig en dusch och sedan krypa ner i sängen tror jag, jag börjar bli ruskigt trött!

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, den hittar ni HÄR

Caroline gjorde en tuppkam på saga förut, erkänn gullig? :D


Kommentarer
JoelSv - Smålands största Blogg

Poppa/Stoppa dagens låt eller delta i dagens tävling!

Annars kan du kolla gärna något eller några av mina videoinlägg och tyck till! skratta lite ;)

2010-11-17 @ 22:13:09
URL: http://joelsv.blogg.se/
kaffehörnan

Härlig o fräck kam

Nästa gång skulle ni färgat den

Så säger hon, mammi nu drar jag på punk fest ha ha

Gonatt

2010-11-17 @ 22:58:43
URL: http://www.kaffehornan.se
Fotograf Jeanette Lindvall

så söt :)



Ha en fin kväll

2010-11-18 @ 17:54:18
URL: http://phokuseramera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0