så fruktansvärt trött!

Saga har precis somnat, hon fick lägga sig lite tidigare idag för hon var så trött för hon har inte sovit någonting på eftermiddagen. Så det tog inte många minuter innan hon slocknade.
Lillebror kom precis hit för han ska sova här ikväll, han har varit hos en kompis tills nu. Blir nog att ta sig lite kvällsfika och sedan krypa ner i sängen för jag orkar nog inte sitta uppe länge till är så fruktansvärt trött, ont i huvudet har jag också. Linus ligger på soffan och har somnat, det är flera som är trötta idag.

Ska ta och väcka honom och säga åt han att vi lägger oss i sängen istället.
Hoppas jag orkar hålla mig vaken till klockan 21.00 iallafall, det är ju Desperate housewifes då och det vill jag ju se! Annars får jag se reprisen på det...

Nu ska jag bädda i ordning på soffan åt brorsan och sedan fixa lite kvällsfika.
Hoppas ni har haft en fin dag sötisar ♥




Kommentarer
hea foto

Verkligen huuur söt som helst :)

2010-11-23 @ 22:23:48
URL: http://healina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0