klass 2 varning?

Hoppas ni mår bra och att ni har sovit gott i natt! :)
Jag har sovit jätte gott, vaknade tidigt i morse och kände mig rätt pigg och utvilad. Så jag har varit vaken sen klockan halv 7 ungefär, gick upp och tände ljus i hela lägenheten. Det är ju så mysigt när det fortfarande är mörkt ute och så tänder man massor med ljus - i love it! Saga den lilla sömntutan sover faktiskt fortfarande.
Linus har åkt iväg till skolan för en liten stund sedan, och jag ska ta och fixa i ordning lite frukost.

Det är ju fasen snöoväder ute idag, hörde att det skulle bli klass 2 varning? USCH!
det är ju läskigt, kommer ju vara massor med olyckor och grejer på vägarna.
Som tur är måste inte vi gå ut, men blir vädret lite bättre senare så blir det att gå ut en sväng. Men har inte lust att ta med Saga ut i någon snöstorm! 

VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0