kallaste vinter på 1000 år?

Nu har vi precis tittat på Desperate housewifes, jag verkligen ÄLSKAR det programmet! Det är ju så himla bra, och alltid lika spännande.

Vi tog oss en promenad förut, och herregud vad kallt det var ute. Alltså jag vill verkligen inte ha någon vinter, JAG GÅR I IDE! Jag hatar verkligen när det är så fruktansvärt kallt, jag vill inte gå ut :(
Men måste ju gå ut så lillpluttan får sig frisk luft, fast om det nu ska bli den kallaste vintern på 1000 år som dom säger. Då lär det väl bli en 30-40 minus och då tänker jag inte gå ut, då är det ju fasen farligt.
Men man vet ju inte riktigt om det stämmer att det ska bli så kallt?



Nu ska jag ta mig en dusch
och sedan krypa ner i sängen med min fina älskling och sova.

Mammas fina tjej ♥


Kommentarer
April

sv : jadå, min dag har varit så där hyffsat bra :) vad gullig din dotter är btw :)

2010-11-17 @ 19:50:35
URL: http://applepena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0