han är värd en sovmorgon

GODMORGON GODMORGON ♥

Hoppas ni har sovit gott i natt!
Jag har sovit helt okej, vaknat några gånger för jag har drömt så himla mycket. Sen vaknade även lillfisen i natt och ville ha lite välling, så natten har väl varit sisodär. Men så kan det vara ibland!

Saga vaknade runt 07.00 i morse, hon låg och babblade lite för sig själv en stund innan jag gick upp och gjorde i ordning välling.. Och efter lite välling tyckte Saga att det var dags att gå upp och busa, inget morgonmys här inte haha. Så det var bara att pallra sig upp ur den varma och sköna sängen och ta sig till vardagsrummet för lite morgonbus istället.
För en liten stund sedan fick Saga frukost, macka & gröt. Och nu springer hon i sin gåstol och busar.
Linus ligger fortfarande och sover, och det ska han få göra också. Han behöver det nu när han har lov, han som kämpar så dant med skolan annars i veckorna. Så han är värd en sovmorgon ♥

Jag ska snart göra i ordning lite frukost till mig och sen vet jag inte vad som händer.
Tjugo över 10 måste jag i allafall se på våra bästa år haha.



Kommentarer
ÅSA





Låter bra det :) Med mig är det bara bra tack :) själv?

2010-11-01 @ 09:57:37
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
ÅSA





nice :)



idag ska jag städa en massa.. sen vet jag inte :P

själv?

2010-11-01 @ 11:05:52
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Tilda

naww!!

2010-11-03 @ 10:06:36
URL: http://tiildahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0