den lilla underbaringen

Godmorgon godmorgon ♥

Hur mår ni idag?
jag hoppas ni mår fin fint!
Själv mår jag bara bra och lika så med Saga, fast hon är lite snorig idag men annars verkar hon må bra :)

Hon ligger just nu och tar sig en förmiddags lur efter att ha busat för fullt här, hon är bra rolig min lilla plutta. Nya saker och nya ljud som kommer varje dag, det är så underbart ♥ Man får sig alltid ett gott skratt när man är med den lilla underbaringen :)
Själv dricker jag en kopp kaffe, tittar på våra bästa år och samtidigt springer jag fram och tillbaka till toan för att göra mig i ordning.
För sedan ska vi åka in till stan, jag ska träffa läkaren och sedan möter vi upp Linus och åker till Willys och handlar lite.. 

Nej nu har jag inte tid att sitta här något mer :)
Vi hörs senare ♥












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0