" är det inte dags att gå ner i vikt bert karlsson, b-b-b bert karlsson "

Fick besök av Sandra och hennes son Kevin förut på dagen. Vi tog en kopp kaffe, busade med barnen och snacka lite. Sen när dom skulle gå hem följde jag och Saga med ut så gick vi ner till affären för att handla lite, sen tog jag även en 16 minutare i solariet.
Var ju inte alls fint väder ute idag som jag skrev förut, blåste ju något fruktansvärt. Såg jätte fint ut när vi vaknade, men det ändrades fort tyvärr. JAG VILL HA SOL!

När vi kom hem sen fick Saga lite puré som hon så glatt smaskade i sig, och sen busade vi för fullt.
Hon var helt tokig och skulle bita på allting hon kom åt, måste klia jätte mycket så jag hoppas tänderna tittar fram snart. För det måste ju vara jätte jobbigt det där ju, stackars min lilla älskling ♥
Sen kom även Elin förbi en liten stund och tog en cigg & snackade lite, alltid trevligt med lite besök :)
Efter att hon hade gått så var det läggdags för den lilla damen. Men först på med pyjamas, lite käk och mys i soffan till Talang. Och hon var så trött så efter hon ätit upp slockande hon direkt i knät på mig, men där kunde hon ju tyvärr inte sova hela natten även fast jag hade velat så gick in och la henne i sin säng.
Sen kom jag på att jag också måste äta någonting vilket jag inte hade gjort på hela dagen, hade helt glömt bort det.
Så gjorde iordning lite potatisgratäng, lövbiff & rödvin sås och sen kollade klart på Talang.
Pontiak var ju med idag, han är ju bara för rolig alltså! HAHA " är det inte dags att gå ner i vikt bert karlsson, b-b-b bert karlsson "


Nyss var Emman, Amanda, Amanda, Billy och Becka här och tog en cigg men dom gick precis och jag ska ta mig ett varmt och skönt bad och sen krypa ner i sängen.
Jag känner verkligen skillnad nu när jag bytt medicinen, har mycket mer energi och är inte alls sådär seg och trött i huvudet. Så himla skönt om det äntligen börjar ordna upp sig nu! :D
Hoppas ni mår bra & att ni haft en bra dag sötnosar!
puss&kram











Kommentarer
Blondie ;)

gullig tröja ;)

2010-05-08 @ 00:15:35
URL: http://maariebjork.blogg.se/
gå ner i vikt snabbt

Söt!

2010-06-01 @ 22:19:11
URL: http://www.xn--g-ner-i-vikt-snabbt-0wb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0