Full rulle hela dagen lång

Hallå bloggen!
Det har varit full rulle hela dagen, inte en lugn stund förens nu typ.
Dagen började ju med Unga föräldrar, vi var rätt många där idag så det var jätte kul. Det är ju mycket roligare när vi är några stycken. Vi käkade lite mat och busade med barnen, sen kom även en från BVC och hade lite information och vi fick ställa frågor om det var någonting vi undrade över.
Och Saga har varit på riktigt bra humör idag, hon har skrattat hela dagen åt allt. Förutom innan hon skulle sova förut var hon lite grinig för hon var så trött och det förstår jag efter allt bus idag, plus att tänderna bråkar med henne. Nu ser man lite av 2 tänder på framsidan av tandköttet och även lite på ovansidan, så förhoppningsvis tittar dom fram snart så hon slipper det jobbiga ett tag.

Efter Unga föräldrar gick vi och fixade med min medicin, har ju haft lite krångel med den ett tag så slutade helt eftersom jag fick högt blodtryck och puls. Men nu har jag börjat igen och gått tillbaka till den gamla medicinen igen, så förhoppningsvis funkar det nu. Tog första tabletten på eftermiddagen förut och kände direkt skillnad, vilken energi jag fick. Så när vi kom hem från stan gav jag fisen lite gröt och sen började jag att stor städa, och då menar jag verkligen STOR städa. Har dammat, plockat iordning, dammsugit, torkat golv, tvättat, diskat, dammsugit hela soffan m.m. Så nu är jag helt slut kan jag lova. Började vid 6 typ och vart färdig nu, hade en liten paus när Linus kom förbi och tog en kaffe. Annars har jag hållt på hela tiden, så nu är det rent och fint här hemma. Så f*n den som kommer hit och stökar till ;) haha.
Har en maskin tvätt kvar att hänga upp bara när den är färdig, sen blir det att krypa ner i sängen och jag lär ju sova gott i natt efter denna dag, hehe.
Nu vart tvätten färdig, vi hörs i morgon !
Slänger upp lite bilder från Unga Föräldrar.
Puss & kram

Självklart händerna i munnen :D

Amadeus :)

Celine  :)

Alla 3 ligger på golvet och busar

Saga och Celine

Amadeus och Saga

Mammas busunge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0