Jag är kär ♥

Hallå sötisar! Mår ni bra? Själv mår jag toppen..
Har haft en hel mysig dag hemma hos Linus & hans familj. Dom har bjudit på fika & mat, har haft jätte trevligt. Dom är helt underbara ♥
Saga har varit på strålande humör idag, hon har busat och skrattat hela dagen. Och nu sover hon som en stock sen ett tag tillbaka. Hon börjar bli så stor min plutta, hon blir ju 6 månader om 2 veckor. Det är ju helt sjukt vad tiden går fort! Håller ni inte med?
Jag älskar verkligen o vara mamma, det är det bästa som har hänt mig!

Just nu sitter jag i soffan med min älskling & kollar på Bridget jones dagbok.
Ska snart ta mig en dusch, vi var och solade förut så känner mig inte sådär jätte fräsch. haha
Vi satte oss i varsin solstol på Linus altan förut och skulle sola, men det vart inte så långvarigt för vi var omringade av spindlar. Haha nerå inte riktigt, men det kröp en på min mage och sen kom en till och kröp på stolen. Och jag HATAR verkligen spindlar, dom är ju så vidriga. Så vi gav upp och gick ner och la oss i solariumet istället, haha.
Ne nu känns det som det kryper överallt på mig bara för att jag började tänka på dom äckliga små sakerna. USCH...

Sen har ni ju sett att jag skaffat pojkvän.. Har ju inte skrivit vem det är än, men många har ju redan listat ut det. Men för er som inte vet eller listat ut så tänkte jag skriva vem det är nu och det är Linus.
Och det är så roligt för alla är så glada för våran skull och gratulerar oss hela tiden, jag tycker det är så roligt.
Och jag är också huuuuur glad som helst. Jag har aldrig känt såhär tidigare, ingen kille har fått mig att må så bra som har får.
Det känns verkligen äkta & på riktigt!♥
Jag är kär
Min älskade ögonsten ♥


Kommentarer
Mimmi

nej gud vad söt :D

2010-06-01 @ 21:29:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0