Kom med förslag!

Nu har jag precis krypit ner i sängen, skönt kan jag lova. Och fisen ligger även och sover i sin säng sen ett tag tillbaka. Hon somnade som en stock, la henne i sängen och så tog det typ 2 sekunder så sov hon. Har ju varit en lång dag, så förstår att hon var trött.
Linus, Amanda & Billy var här för ett tag sedan och tog en cigg och snacka lite skit.
I morgon har jag ingenting inplanerat mer än att jag ska städa o tvätta har jag tänkt. Känns som det är de ända man gör, haha. Tvätthögen fylls bara på hela tiden, blir ju aldrig av med den :P Och kan ju inte tvätta allt på en gång för har inte plats o hänga allt. Men men....

Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva om, eller något ni vill att jag ska börja med här i bloggen? Kom med förslag :)



Kommentarer
Anonym

videoblogg!!

2010-05-04 @ 02:22:16
Anonym

Jag tycker du ska göra vidoinlägg, där du pratar och berätta om du dagen vart osv ??

2010-05-07 @ 17:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0