i'm so happy!

Kom hem för en stund sedan, har varit hemma hos Linus. Han var dock inte hemma ikväll, men vi hade en super mysig kväll med hans mamma & pappa. Den familjen är verkligen helt underbar, dom är så otroligt snälla ♥
Vi åt massa gott och kollade på Talang, som numera borde byta namn till sång talang eller något liknande, det är ju BARA sångare som gick vidare till finalen. Finns något som heter IDOL som är till för sånt. Tråkigt att dom som verkligen har TALANG, trollkarlar m.m blir bort röstade. Dåligt tycker jag!

Caroline & Magnus  gosade & busade för fullt med Saga och hon bara stormtrivdes. Hon är så omtyckt min lilla prinsessa och det är så himla underbart!
Hon somnade inte förens halv 11 ungefär, hon skulle bara va med och busa och prata hela tiden så hon vägrade sova även fast hon var jätte trött. Men till slut orkade hon inte hålla ögonlocken uppe längre och slocknade som en stock.
Så nu ligger hon och sover sött och lär säkert sova länge i morgon eftersom hon somnade så sent idag.

Själv sitter jag och kikar runt lite på nätet och funderar på att ta något och äta, vilket inte är bra såhär sent men börjar bli hungrig haha.
Får se om jag orkar hålla mig vaken ett tag till, för isåfall kommer min älskling förbi när han gått av bussen och ska gå hem, för då går han ändå förbi här utanför :)
Min älskling?? tänker ni nu.... ja jag har faktiskt gått och skaffat mig en pojkvän, VÄRLDENS underbaraste :)
Och jag är så otroligt lycklig, har världens bästa dotter & pojkvän - kan inte bli bättre ♥


Kommentarer
jaana

Låter som du har en härlig unge! :)

2010-05-29 @ 08:29:05
URL: http://fotobloggnummerett.blogg.se/
Tilda

Jag har röstat på Saga! Hur får man många besökare??? Din blogg är jättefin och bra såklart:)

2010-05-29 @ 10:49:50
URL: http://www.flexibility.bloggplatsen.se
Anonym

grattis igen jenny (: är så glad för er skull !! :) <3

2010-05-29 @ 12:37:06
URL: http://eliinhoolm.blogg.se/
johanna

för 3 år sedan byggde vi upp vårat PA i skolan och startade gratisbios hemsida. en sida där du skaffa lite poäng och får gratis biocheckar present kort och massa mera.



sidan har legat på latsidan nu ett tag men nu är vi på gång igen och hoppas på att du vill vara med och få gratis presentkort.

för alla tjejer har vi nu ett erbjudande.

bli medlem på sidan och klicka dig till 200 poäng så får du ett gratis kod till nelly.se på 300 kronor att klicka hem vad du vill för.

självklart är allting gratis.

bli medlem på länken under och skicka gärna till mig när du blivit medlem.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=68419

2010-05-29 @ 15:01:48
URL: http://josoul.blogg.se/
Nalli

Får man chansa & säga att jag tror du är tsammans med Linus? :)

2010-05-29 @ 22:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0