skatetävling och soffmys

Godkväll :)
Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag verkligen haft.
Dagen började ju med att mamma hämtade mig, Saga & Linus så åkte vi med på brorsans skate tävling. Han vann ju tyvärr inte, men han var super duktig! När den var slut åkte vi till Mcdonalds så bjöd mamma oss på mat, tack.
Riktigt gott kan jag lova, tog den nya kycklingburgaren med bacon, ost och lök tror jag det är. Den som går på reklam nu och jag kan rekommendera den. Den var riktigt god!
Sedan skjutsade mamma hem oss..

Bara tagit det lugnt hela kvällen, vart bort bjudna på fika hos Linus förut så vi gick dit en sväng. Sen nu under kvällen har Linus varit här hos oss, vi har kollat på film och bara slappat.
Min lilla älskling ligger och sussar så gott i sin säng och det ska väl jag också ta o göra snart hade jag tänkt.
ni får ha det så bra, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0