5 månader

Hallå där!

Nu får det faktiskt vara slut på detta tråkiga väder tycker jag, det bara regnar o regnar...
Det skulle ju bli jätte fint och varmt i helgen hörde jag? HOPPAS det blir så! För jag vill inte ha mer regn nu, vill ha sol & värme så man kan vara ute lite mer. Har ju ingen direkt lust att gå ut när det är sånt här väder! usch.

Idag händer väl ingenting speciellt direkt, Amanda fyller 18 år idag (GRATTIS ♥) så vi kanske går bort dit en stund sen ikväll. Annars blir det bara att vara hemma och mysa i soffan med lillfia.
Vad hittar ni på ikväll?

Igår så fick vi en gå stol av min morbror o dom, så Saga fick pröva och sitta/stå i den idag. Hon tyckte det var jätte roligt och spännande. Hon vet ju inte hur man tar sig framåt i den ännu, men att bara sitta/Stå i den tyckte hon om.


Kommentarer
Bintan

Hon är verkligen hur söt som helst!

2010-05-16 @ 20:06:51
URL: http://bintan.bloggsida.se
D A N I E L A

2010-05-17 @ 11:00:12
URL: http://danielas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0