En förbannad Jenny

HALLÅ HALLÅ! :)
Det vart en lite sen uppdatering idag. I morse hade vi tid på BVC och Saga fick sin andra vaccination, och hon var jätte duktig denna gången. Hon vart bara ledsen när dom stack och några sekunder efteråt, sen vart hon glad igen.
Sist vart hon ju så himla ledsen så vi fick vänta med den andra sprutan till gången efter, men denna gång hjälpte hennes kollega till så dom tog i båda låren samtidigt. Så det var skönt, det är ju så hemskt och se dom små liven få ont!
Sen traskade vi hemåt för det var dags för käk, jag har börjat lite smått med 5 månaders puréer nu (hon blir ju faktist 5 månader på fredag) så idag åt hon köttfärssås & spaghetti och det var mums tyckte hon.
Det är så kul och se för hon är så glad i mat, vilket tyvärr inte syns eftersom hon är så "smal" som ni säger.
Men enligt mig är hon inte SMAL, utan hon är lite mindre bara. Och så kan det ju vara, alla kan ju inte se likadana ut för gud vad tråkigt det skulle vara då. Och skulle inte jag ge Saga någon mat som folk tydligen verkar tro så hade hon ju aldrig växt på längden och det gör hon ju så.

Saga har det hur bra som helst & hon mår jätte bra, så ni kan sluta med era j*vla kommentarer om att hon är så smal och att jag borde lära mig att mata ett barn som någon j*vla idiot kommenterade på Linus blogg. Jag är så trött på alla dom kommentarerna, jag kämpar som en idiot för att Saga ska få det så bra som möjligt. Jag gör ALLT för min älskade dotter, och sen får man massa påhopp om att jag inte sköter mitt barn. Nu får ni f*n ge er alltså!
Ni ska inte yttra er om saker ni inte vet ett skit om, för ni verkar inte veta ett skit eftersom det ni antyder inte stämmer.
Jag vill inte höra ett negativt ord till om någonting som har med Saga att göra, för det gör mig riktigt förbannad kan jag lova.
" Har du sett hur din unge ser ut? skrämmande ""Haha som att hon skulle kunna vinna "
2 kommentarer riktade mot Saga, vad är det för j*vla fegis som skriver sådant till en litet barn som inte kan försvara sig själv? Jag blir så j*vla förbannad, det är min dotter du/ni snackar om och INGEN ska vara dryg emot henne!!!!!!!
Jag skulle så gärna vilja veta vem personen är som skriver, men SJÄLVKLART är man ju en liten fegis och kommenterar anonymt....


Jag behövde få ur mig lite, och ber om ursäkt för mitt språk men det får ni stå ut med idag. Men ni förstår nog att jag blir förbannad...
Om ett tag ska vi åka till stallet, ska bli skönt! För där blir man alltid på bra humör hur arg/ledsen man än är när man åker dit.
Hoppas ni får en fin kväll :)
Här får ni två videos på min älskade:


Kommentarer
madeleine

saga är en av de sötaste jag sett fan ta den som kastar skit på henne hon är ju bara ett barn..... och sen är det ju så älskade jenny att eftersom du är åt det smalare håller så är du inte konstigt att saga är det med och du ger henne mat det vet alla.. du är en underbar mamma det vet du....

2010-05-12 @ 17:27:22
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Sofia

Dom är säkert bara avundsjuka på din söta dotter. En del personer kommenterar ju andra bara för att må bättre själva. Jag vet att alla säger att man inte ska ta åt sej, men det är ju inte så jävla lätt. Och varför skulle du inte mata Saga? Hon växer ju och är pigg och glad, och det skulle definitivt ett undernärt bara inte vara. jag tycker du ska stå på dej och vara stolt över dej själv, för det förtjänar du.

2010-05-12 @ 17:49:18
Angi

Bry dig inte om vad folk skriver! Jag tycker inte alls saga är liten, hon är perfekt. Men dom som skriver detta har väl feta syskon och är vana att se fettisar!!



Du är en bra mamma så ta inte åt dig :)



Tydligen så är dessa SMÅTJEJER avisar :) Det verkar ju som det. Dom verkar ju älska din blogg !!



Bara pinsamma tjejer som håller på så här..



2010-05-12 @ 18:11:23
Amanda

Så jäkla töntigt.. Men vissa är så, du får väl hitta som som vet hur man får reda på IP-adresser så kan du spärra den IP:n. För sådär säger man faan inte, och verkligen inte till en sån jäkla söt unge som din! Fyfaan><

2010-05-12 @ 18:13:10
Gudmodern

Asså vad är det för en jävla idiot som ger sig på mitt gudbarn, den som säger att inte Jenny ger Saga mat är fan i mig inte klok hon vet väl själv när Saga vill ha mat. jag är ju själv där och VET att Jenny ger Saga mat.. Du som kommenterar anonymt kan ju säga vem fan det är så ligger du nog jävligt dåligt till. ALLA barn går inte upp i vikt så snabbt och det är helt normalt och du som säger det till Jenny kan ju ringa till nån och få lite hjälp på traven att komma på rätt spår och veta att alla barn är OLIKA och BETER SIG OLIKA det är INGEN SOM VILL VARA SOM DU!!!! Jenny är den PERFEKTA modern som finns hon gör ALLT för sin dotter Saga!! JAG ÄR STOLT ÖVER DIG JENNY OCH JAG ÄLSKAR DIG SYSTRAR FÖR ALLTID<3<3<3

2010-05-12 @ 18:18:12
Lindsey

Skit i dom asen som skriver.. jag förstår att du blir lack, jag skulle bli skogstokig alltså.. skulle nån skriva dumma saker om min dotter då jävlar, skulle fan leta rätt på personen.. neerå men dom har ju förmodigen inga egna barn och säkert några avundsjuka snorungar på 12-13 år..



Anonyma jävlar hatar jag! som du säger alla barn är olika, ALLA!

2010-05-12 @ 19:23:35
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Malin

Låt allt negativt rinna av dig bara, idioterna gottar sig i att du skriver om dom -.-

dom kanske inte har hört talas om hög ämnesomsättning? kan ju va därför saga är lite mindre än många andra, min systerdotter är oxå " smal " och det är INGET fel i det !! :)

2010-05-12 @ 19:43:14
URL: http://maaaliiin.devote.se
Elin holm

jenny, du vet vad jag sa... ta inte åt dig av fega anonyma kommentarer.. dom vågar inte stå för vad dom skirver.. om dom vill nått kan dom komma hem till dig och säga det istället... saga är världens finaste barn! och du är världens bästa mamma som gör allt för henne !

2010-05-12 @ 20:43:12
LIENE

Tack så mycket:D men gick inte vidare, får söka igen nästa år. Hur gick det för din kompis då?

2010-05-12 @ 20:55:24
URL: http://lienes.blogg.se/
Elin

Men fyfan vilka as hur kan man skriva så usch, idioter.

2010-05-12 @ 21:21:08
linn

skit i dom idioterna som skriver så om saga, jag vet att du är den bästa mamman för saga, du gör allt för henne & det vet jag, dom är bara avundsjuka för att det går så bra för er! :) men försök o inte bry dig men vet att de kan vara svårt "/ men försök, för ända sen saga föddes så har du varit den bästa mamman för saga och kommer alltid vara! älskar dig syster <3<3<3

2010-05-13 @ 11:03:19
mika

ingen ide o lägga ut tid o skriva om idiotern som håller på o drygar sig, skit i dom! du vet nog bäst hur allt ligger till! saga är supersöt föressten! :)

2010-05-16 @ 23:14:17
URL: http://miikafagerstrom.devote.se
milla

Du har en jätte fin dotter, skit i vad idioter säger! Power till oss unga mammor säger jag bara ! hehe

2010-05-19 @ 08:02:49
URL: http://millaahonen.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0