Helt underbart

Gårdagen var helt underbar!
Vi åkte ju till stallet med Caroline & Bella (Linus mamma&syster).
Caroline tog hand om Saga så red jag och Bella ut i skogen. Och det var helt underbart kan jag lova, perfekt väder och så himla mysigt. Jag red på världens snällaste och gulligaste häst som hette Leo, och det gick super bra. Så idag har jag liiiiiiite ont i rumpan kan jag lova, haha. Har inte suttit på en häst på typ 2-3 år nu, så skaplig träningsvärk i rumpan och låren har jag idag. Men det är värt det :D
Jag vill verkligen börja rida igen, det är någonting jag saknar jätte mycket. Hästar över huvudtaget, bara vara i stallet o pyssla och gosa med pållarna är ju så mysigt. Man mår så bra av det, det är så skönt o vara i stallet...
Tack för en super trevlig kväll ♥

Sen när vi kom hem därifrån var klockan rätt mycket så det var läggdags för den lilla damen. Och sen kom Linus över en stund oxå, så tog vi en cigg & snacka lite skit. Vi har värsta idéerna på gång, men ingenting ni får veta ännu.Men kommer nog bli riktigt bra om det blir som vi tänkt oss, eller hur Linus? :D

Och nu idag har det inte hunnit hända så mycket än, lillebrorsan kommer hit snart efter skolan. Och sen kommer även Sandra förbi och tar en kaffe om en stund.
Och ikväll blir det Desperate Housewifes med min älskade vän Linus :)
Bilder från ridturen.




Pluttan låg o gosade i sin vagn.
Hästen jag red, Leo.


Bellas häst, Manick.



Kommentarer
Maria S

Åhh vad mysigt att rida! Jag vill med rida igen,va några år sen här med =) puss

2010-05-11 @ 20:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0