veckorna går så fort

Tjabba tjena hallå!
Jaha då går vi in på ännu en ny vecka, går inte veckorna sjukt fort? Fasen om 4 dagar blir Saga 5 månader och det är ju inte klokt vad dom 5 månaderna har gått fort, och vad hon har förändrats & utvecklats mycket
I natt när jag skulle gå och lägga mig så vaknade Saga, så då tog jag upp henne så fick hon sova med mig i min säng vilket hon inte gjort på länge nu. Hon är ju så duktig och somnar själv i sin säng på kvällen och sover där hela nätterna. Mammas duktiga tjej! Så underbart det är och vakna upp och se hennes fina leende det första man gör när man öppnar ögonen, och höra på hennes joller & prat, hur mysigt som helst. Helst av allt skulle man ju vilja ha henne sovandes brevid mig jämt, men det är ju dumt och vänja henne vid det nu när hon är så duktig och sover i sin säng. Men någon gång i bland skadar ju inte, hehe.
Saga vaknade runt halv 9 och efter att hon hade käkat lite somnade vi om en stund, jag var så sjukt trött med tanke på att jag somnade rätt sent. Och som tur är så har jag ju en liten sömntuta till dotter också som gärna också somnar om en stund, hehe.

När vi sedan vaknade igen så låg vi kvar och myste i sängen och kollade på Våra bästa år innan det var dags att gå upp och äta lite lunch för damen. Så nu har hon precis ätit en portion med gröt, köpte en ny sort för ett tag sedan Hipps risgröt med banan & persika och den tycker hon jätte mycket om. Innan åt hon Sempers banangröt och den gillar hon också och den kommer jag även fortsätta med, men det är ju kul o testa lite nytt också.
I eftermiddag bli det stallet, ska bli jätte mysigt.
Nu måste jag ta mig något att äta, hoppas ni får en bra dag :)
Idag fick vi ett paket i brevlådan och det var från Sagas snälla gammelmormor, hon fick en body & ett par leggings. Tack ♥







Kommentarer
Michaela :)

jätte fin blogg =)

2010-05-10 @ 16:28:19
URL: http://ohsmaart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0