riktigt rolig kväll igår

Gårdagen vart riktigt lyckad, hade skit roligt!
Började med att Linus och jag gjorde oss i ordning här hemma, sen kom pappa och brorsan hit för dom skulle vara barnvakt åt Saga. Så drog vi hem till Amanda och förkrökade och hade riktigt trevligt, lyssnade på musik, spelade kort och dansa lite..
Sen drog vi in till stan och vidare mot Plaza där vi spenderade resten av kvällen, dansade och hade jätte roligt.
Bussen in till stan var helt sjuk alltså, har nog aldrig sett så mycket folk på en buss förut. Åh världens liv var det, ska lägga upp en video senare så ska ni få se.

Är faktist inte så bakis idag vilket är väldigt skönt. Är lite seg i kroppen bara och vääääldigt hungrig.
Så just nu håller jag på att laga mat, potatisgratäng och lövbiff. Smaskens kan jag lova! Njam njam..
Och lillfisen har precis somnat här brevid mig. Det hade gått jätte bra med henne igår när pappa o brorsan hade henne, så skönt!
Idag blir det en lugn dag, ligga i soffan och kolla på tv och mysa. Ska nog gå till affären en sväng och köpa något gott, hehe.
Ne nu kom Kim så nu ska vi äta.
Tack allihop för en trevlig kväll igår ♥
Hoppas ni hade lika kul som jag !
(bilder kommer)
Vad gjorde mina kära bloggläsare igår då? :)
puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0