Shoppingrunda

Hallå sötisar! Mår ni bra? Själv mår jag jätte bra, vaknade upp med ett strålande humör i morse :)
Har gjort mig iordning lite grann och just nu sitter jag och äter lite lunch, sen kommer mamma och hämtar oss så ska vi åka in till Ikano och shoppa lite. Får se om jag hittar något, skulle behöva köpa en lite mer vår/sommar jacka till fisen och även lite sommar kläder. Både till mig och henne, så vi får se vad jag hittar..

Jag får kommentarer då och då om att ni vill ha mer bilder på mig. Jag är dålig på att lägga upp bilder på mig själv, jag vet. Men det är ju mycket roligare att ta kort på lillan och lägga upp. Men ska försöka bli lite bättre så det kanske kommer en bild på mig lite då och då, hehe.
Så här får ni några bilder jag tog för en stund sen :)

Och självklart lite bilder på min fina älskling
Ne nu ska jag fixa iordning lite, packa skötväskan och sådär.
Men hoppas ni får en härlig dag!
puss&kram


Kommentarer
Lollo

Vilken söt en :)

2010-05-02 @ 16:44:14
URL: http://misshairspray.webblogg.se/
Lollo

varsegod :D ja i september och jag kan inte hålla mig borta ifrån mammabloggare det verkar ju så mysigt när bebben kommer :D

2010-05-02 @ 19:36:08
URL: http://misshairspray.webblogg.se/
jag

hej jag är lite nyfiken på vem som är pappa till lilltjejen? kram

2010-05-02 @ 20:45:46
Melissa - Vincents Mamma

gu vilken sötnos till dotter du har :)



föresten vart har du köpt din rosa tröja? jag blev helt kär i den :p

2010-05-04 @ 11:43:50
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0