Ny tatuering :D

Dagen har tillbringats hemma hos syrran och dom, haft jätte trevligt!
Vart även en ny tatuering idag :D Syrrans kille har börjat tatuera lite smått, så fick vara lite försöks kanin.
Är det någon som är sugen på en tatuering för en billig peng så säg till.


Gick hem runt 8 för då var det läggdags för den lilla damen, så på med pyjamas och lite käk och sen slockande hon rätt fort.
Sen runt 9 kom Linus och Larry hit så kollade vi på andra avenyn och snacka lite skit.
F*N att det var sista avsnittet idag alltså, så himla tråkigt! menmen..
Nu har jag precis duschat, fönat & plattat håret och även målat naglarna, ska ta och lägga mig i sängen och sova när som. Och som vanligt är klockan mycket, kommer aldrig i säng skapligt längre :(
Saga har börjat bli lite ty känslig tror jag, för förut när vi kom till syrran så tog hon henne och då började hon gråta och såfort jag kom och tog henne blev hon glad igen, hehe lilla snuttan :)
Hoppas ni har haft en bra dag kära läsare!
puss&kram
Här får ni ett par bilder från dagen;

Syrrans kattungar, visst är dom söta ? :D
Kelly, syrrans hund.
Happy,

Kelly
Ozzy
Mitt hjärta! <3
Mosters gullunge <3
Min nya tatuering jag gjorde idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0