helt slut

Så nu har jag suttit och svarat på era frågor, men det vart ju tyvärr inte så många frågor.. Ni får bli bättre på det till nästa gång, men hoppas ni är nöjda med svaren iallafall.
Blir ett kort inlägg nu för jag helt slut efter allt städande, plus att Linus är här så tänkte vara lite social mot honom..
Lillfisen har precis lagt sig efter att ha fått ett bad och mat, så nu sussar hon så sött.
Linus är även här också, ska slänga mig i soffan och kolla på tv med honom nu.
Hoppas ni mår bra sötisar
Mina favoriter - jag älskar er så mycket ♥


Kommentarer
evelina

Jätte söta bilder:) särskilt sista hennes min är ju för härlig:D

2010-05-26 @ 22:51:46
URL: http://entjejelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0