fötterna på huvudkudden

Vi gick ut en sväng förut och fick en chock när jag öppnade porten och skulle gå ut, det var ju sjukt varmt. Det var ju typ varmare ute än det var inne, men jag klagar inte :D Hur skönt som helst ju!
Vi gick ner en sväng till affären och sedan tog jag en 16 minutare, skönt.
Nu har vi precis kollat på desperate housewifes, alltid lika spännande.

Mitt lilla busfrö ligger och sover, tog ett litet tag för henne att somna ikväll. Fick gå in till henne flera gånger för hon var så gnällig och det var ju inte så lustigt att hon gnällde för hon rör ju så mycket på sig, så första gången jag gick in hade hon snurrat runt så hon låg med fötterna på huvudkudden och andra gången låg hon på bredden i sängen istället, haha. Hon är ju bara för söt min lilla tjeja :)
Ska ta mig en dusch om en stund sedan krypa ner i sängen, ska verkligen försöka somna skapligt idag.
Jag hoppas verkligen det är lika varmt och skönt i morgon så man kan vara ute och njuta i solen, skulle ju vara helt underbart! eller hur?
Vad har ni hittat på ikväll?


MITT ALLT ♥





Kommentarer
ninna

söt bebbis oj inte söt skit söt <3 :)

2010-05-24 @ 18:44:14
URL: http://feliciacleason.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0