förlåt

förlåt förlåt förlåt för den ur dåliga uppdateringen! usch o fy på mig..
Det har hänt rätt mycket sen sist jag skrev.
Men jag har varken haft tid eller ork att sitta vid datorn i helgen, haft fullt upp känns det som.
I fredags var ju jag, Nathalie & Linus ute. Linus och jag förfestade lite hemma hos honom, sen tog vi bussen till stan och mötte upp natha som hade varit på match. Sen drog vi vidare till krogen. Började på 55an och slutade på Plaza. Finns väl inte så jätte mycket att skriva om kvällen mer än att vi va onyktra, dansade och hade riktigt roligt! :D Det var en lyckad kväll, tack!
Sen på lördagen mådde jag väl som jag förtjänade, haha. Så låg i soffan typ hela dagen o bara myste med Saga och kollade på tv o sådär. Det märks ju att man inte festar så ofta, för man blir ju heeelt slut dagen efter. Jag var såååå trött!
Sen igår var man väl rätt återställd, lite små seg fortfarande men iaf. Min faster & hennes familj var här och hälsade på, dom bor i Norge så har inte träffat dom på typ 5 år. Men så kom dom till sverige i fredags, så dom kom förbi igår och tog en kaffe, jätte roligt o se dom! Har aldrig träffat deras son heller, så det var kul. åh gud va söt han var, och så pratade han ju Norska också, huuuuuur gulligt som helst! :D En liten treåring som pratar norska, ni kan ju tänka er själva hur sött!

Sen måste jag ju även berätta att Saga åt gröt för första gången i fredags, vilket hon verkligen tyckte om!
Så nu får hon en liten smakportion varje dag och hon älskar det verkligen. Så himla roligt. Hon blir helt till sig och viftar med armarna, och sen när jag slutar ge henne blir hon skit sur!
Får hoppas att hon går upp lite mer i vikt nu om hon börjar äta gröt o sådär..
Och ni som kanske reagerar på att Saga inte är 4 månader än o ändå äter gröt, så är det min BVC som har sagt att jag kan börja tidigare pga Sagas vikt o sådär..
Så det inte blir massa kommentarer o skit om det...

Och igår fick jag ett sånt där riktigt härligt skratt av Saga igen, och det är ju så himla underbart!
Hon börjar bli så stor nu mammas tjej, om 2 veckor ungefär är hon redan 4 månader.
Tiden går så himla fort! Och det händer så mycket saker hela tiden, hon har börjat "prata" hur mycket som helst och jollrar o har sig. Hon är så underbar min älskade skatt ♥

Linus kom förbi för en stund sen, vi ska gå en promenad ner till Ljungsbro så jag kan få lägga mig i ett solarie en stund. Lillfisen ligger på golvet o jollrar o "pratar" o har sig, hon är bara för söt! haha.
Ne nu ska jag ge fisen lite mat.
puss & kram
Grötdags, ser inte allt för glad ut haha. Men det är för kameran är framme :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0