jätte mysig kväll

Har haft en jätte mysig kväll tillsammans med Natha & Saga.
Gick en snabbis ner till affären förut och köpte lite gott. För det är ju fredag, vilket innebär ätar dag för mig :) Så fick äntligen äta lite godis och annat gott. Märks att jag ej ätit det på ett tag, för usch va konstig jag vart i magen efter, mår illa o sådär. Men det är det nog värt, för gud vad gott det var!
Lillfisen mådde lite bättre under kvällen, febern har försvunnit nu iallafall så det känns skönt. Hoppas den inte kommer tillbaka bara. Men jag börjar fundera på om det hänger ihop med att en tand är på G, för då kan dom ju få feber o bli dåliga i magen och sådär har jag hört.. Får hoppas att hon mår bättre i morgon min lilla skrutta.
Så hemskt och se dom små liven må dåligt!
Ska igentligen till Unga föräldrar i morgon, för det är familjelördag. Det bjuds på tacos o sådär. Men känner nog att jag stannar hemma eftersom Saga inte mått så bra.
Nu ska jag och natha fixa till min säng eftersom 3 plankor har lossnat nu, så måste ta bort benen och lägga madrassen på golvet så inte sängen brakar. Eftersom Saga brukar sova i min säng också, så vill jag INTE att sängen ska braka och det händer henne någonting. Så ska fixa till det, sen blir det att sova.
Godnatt, ♥


Kommentarer
Anonym

Hoppas hon blir bättre snart då <3 måste bara säga att ja älskar din blogg du känner inte mej men du är så sjukt fin tycker jag, typ mitt drömutseende :P du är bättre än kissie, go girl!! å mer bilder <3 de va ja som fråga om dagens outfit o de där, hoppas du börjar me de kramar

2010-03-20 @ 13:59:05
Patricia Lindh

Nämen? är de så? de känns bara så himla obehagligt, så man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Ja.. Du vet ju förmodligen känslan! "/



men lilla, hoppas att hon blir bättre! va jobbigt.

Måste säga att du har en så härlig blogg gumman! blir så glad av att komma in här & läsa. Fortsätt så!

2010-03-20 @ 17:03:16
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0