trevlig dag hittils

Hallå sötnosar, mår ni bra ?
Själv mår jag sådär, känner mig lite små depp faktist. Men sånt man får ta ibland, man kan inte alltid vara glad tyvärr.. Har ju ifs en anledning till det just nu, men ingenting jag tänker skriva om här.
Men men..
Har iaf haft en trevlig dag hittils. En gammal klass kompis från högstadiet var här förut, riktigt roligt att ses.
Tog en kopp kaffe och snacka massa skit :) Måste göras om snart igen.
Och nu är Larry här och tar en kopp också, alltid roligt med lite sällskap. Om en stund kommer även syrran och ralle förbi och säger hej, ska bli roligt. Har inte träffat mosters lilla gullunge på ett tag nu.
Saga ligger just nu och tar sig en middagslur, men hon vaknar väl om en stund skulle jag tro. Märkte ingenting av sprutan igår så det var ju skönt. Dom kan ju annars bli lite griniga och få feber o sådär.. Ser verkligen inte fram emot nästa spruta om 2 veckor, usch. Den ska tydligen göra ännu mer ont än den hon fick igår. Så hemskt och se dom så ledsna! Men det måste ju göras så..
Ikväll skulle vi igentligen tränat, men tyvärr blir det inget. Maria skadade höften igår så hon har jätte ont, stackarn! Hoppas verkligen det går över snart.
Så det får bli en promenad sen istället, och även en liten solning.
Ne nu ska jag sätta mig o vara lite social med Larry.
Ha det så bra sålänge, puss&kram
Saga & Larry
Saga med Larrys keps, haha liiiiiite för stor kanske?










Kommentarer
Madde

Hade vägarna förbi! Jättesöt liten skruttis du har=)

Så nu tänkte jag lägga till dig på bloglovin, och så hoppas jag att du kanske kan göra detsamma=)

Annars önskar jag dig en underbar dag....

Kram

2010-03-18 @ 16:32:55
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
lina

gillar verkligen att läsa din blogg

kolla gärna mina nya smycken

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=892114&listtype=1



kolla mina egendesigande smycken

super fina

nickelfria

2010-03-18 @ 23:04:07
URL: http://foralltiddu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0