3 månader

Dagen började med att mamma och brorsan kom förbi på en kopp kaffe, vart bara en kort sväng för brorsan skulle till stan på skatekurs.
Så nu sitter jag här och tar en kopp kaffe, Lillfisen sitter här brevid i sin babysitter o spanar.
Om en stund ska hon ha lite käk, sen blir det en promenix med Maria tror jag.
Sen ikväll ska jag faktist på aerobics för första gången, Linus mamma har lurat med mig. Men ska bli skit roligt faktist :D
Idag, om ungefär 3 timmar om jag ska vara exakt så blir min skrutta 3 månader :D Shit va tiden går.. Hon börjar bli en stor tjeja nu. Mammas älskade ♥
Ne nu ska jag busa lite med Saga, hon börjar bli lite uttråkad låter det som.
Hoppas ni får en fin dag!
Puss & kram från oss


Kommentarer
Blondie ;)

grattis till lill tjejen ;)

2010-03-14 @ 14:42:06
URL: http://maariebjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0