en dag på busfabriken

Helt slut efter en riktigt trevlig dag.
Började med att Nathalie, Camilla & Amelia kom och hämtade mig och saga här hemma. Sen drog vi till Agnes jobb och åt. (Agne är Camillas man)
Efter vi varit där en stund drog vi vidare till busfabriken. Amelia och nathalie sprang runt och lekte som bara den medans jag och Camilla mest satt och snackade och myste med Saga. Hon tyckte det var jätte spännande, fanns ju så mycket att kolla på. Så sjuuuukt mycket folk alltså, man fick typ skrika till varandra för att höra vad man sa. 1 miljon barn som sprang runt och lekte och skrek.
Men det var jätte trevligt iaf.. Träffade även på Tessan, Sagas faster. Första gången hon träffade Saga, så det var kul :)
Efter busfabriken åkte vi och hälsade på min gamla katt Finduz, som vi hade när jag var mindre. Han bor numera hos en tant i ekholmen. Jag är ju allergisk så :/ väldigt tråkigt.
Men iaf jätte roligt o träffa min bäbis. Eller min föredetta. Eller ne han kommer alltid vara min lilla bäbis. Saknar honom jätte mycket faktist. Så det va kul o se honom igen, tjock hade han blivit, oj oj oj.... Han blir nog väldigt bortskämd nu ser det ut som :P hehe.
Sen skjutsade dom hem mig och nu sitter jag här, Lillfisen har somnat för en liten stund sen och jag sitter och kopplar av och dricker ett glas vin. Ska slänga mig på soffan och kolla lite tv hade jag tänkt. Blir nog att lägga sig rätt tidigt idag, för jag är helt slut..
Jag har faktist varit jätte duktig idag, vart erbjuden fika men tackade nej. Tog en kopp kaffe bara. Medans dom andra satt och smaskade på mjukglass. BRA JENNY! :D

Ne nu ska jag slänga mig i soffan o bara mysa.
Puss & kram





Min älskade finduz ♥



Mammas skrutta, jag älskar dig ♥





Kommentarer
Blondie ;)

vad roligt <3

2010-03-13 @ 22:20:41
URL: http://maariebjork.blogg.se/
Lindsey

guuud så lik Amelia är Annika!!

2010-03-13 @ 22:21:34
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Camilla

Det var riktigt roligt. Det får vi göra om. Du kan tro att Amelia var trött, hon somnade i bilen vid 18-tiden, hon märkte överhuvudtaget inte att vi kom hem,vaknade vid 05.00 i natt och ville ha välling, somnade om och vaknade igen vid 08.00.

Puss på er.

2010-03-14 @ 12:05:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0