Unga föräldrar & shopping runda

Dagen började med Unga Föräldrar, jätte trevligt att träffa dom igen eftersom jag inte varit där på några veckor.
Efter det mötte jag upp Carro & Alicia, så åkte vi till KB (ett gammalt hem vi bodde på förut) och hälsade på personalen & visade upp våra små sötnosar.. Sen tog vi en tripp på stan & shoppade lite, blev 2 tjocktröjor, en t-shirt, pyjamas byxor & en overall till Saga. En overall jag länge velat köpa, så nu när jag kollade på den igen var det halva priset på den, som hittat!
Cubus 174,50:- (innan 349:-)
Bikbok 199:-


Bikbok 199:-
Bikbok 99:-


Cubus 99:-
Nalli & Melwin på Unga Föräldrar :)
Igår kom brorsan hit efter skolan, vi myste och busade med Saga. Sen kom mamma hit, så åkte vi bort till macken och hämtade ut ett paket. Så nu har jag 100mb bredband & hemtelefon, riktigt skönt!
Sen gick vi även förbi grillen och köpte med oss kebab, mumma! :D
Sen kom Anton hit på kvällen, så kollade vi på TV och bara tog det lugnt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0