underbart väder

Godkväll sötnosar!
Just uppkommen ur ett varmt och skönt bad, det är ju så underbart o bara lägga sig i ett varmt bad och koppla av.
Inte kunnat göra det på ett tag eftersom jag nyligen tatuerade mig, och då ska man ju helst inte bada. Men nu har dom läkt så nu kan jag bada igen:D i love it!

Dagen har tillbringats i stan med Jennifer. Uträttade några ärenden, och sedan gick vi en sväng på stan och kikade.
Sen satte vi oss på en bänk i solen och bara njöt! Så underbart väder det varit idag, riktigt varmt och skönt..
Vid 5 mötte jag & saga upp mamma och så åkte vi hem till mig där brorsan väntade, åkte även förbi mcdonalds på vägen och köpte mat. Vilket var riktigt gott kan jag lova! Inte ätit det på 100 år typ..
Saga har varit på jätte bra humör idag, "pratat" och skrattat som bara den.. Det är så underbart! Hon har börjat med massa nya läten, går ju inte att undvika att skratta när hon börjar med sitt, för hon är ju bara för söt :D
Vart tidig sängdags för henne ikväll för hon var så himla trött, så nu ligger hon och sover sött i sin säng.
I morgon ska vi till BVC och snuttan ska få sin andra spruta, usch! Hon vart ju så ledsen sist, så det är ingenting jag ser framemot.. Men men det måste ju göras, för hennes skull ju!
Ne nu ska jag slänga mig i soffan och slappa framför tvn, sen blir det att försöka lägga sig tidigt idag!
Hoppas ni har haft en fin dag.
Puss&kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0