trevligt besök

Precis haft besök av Lindsey och lilla Alexia. Riktigt roligt att äntligen träffas!
Våra döttrar föddes ju på samma dag, rätt häftigt faktist! Ingen av oss var beräknad den dagen..
Så det var jätte roligt att få se hennes lilla sötnos, och hon är verkligen en sötnos. Gud så söt! :D
Vi tog en kopp kaffe och snacka lite om allt möjligt, bebisar, förlossningen o sådär.. trevligt trevligt!
Hoppas jag får träffa dom snart igen, Men vi ska ju ha dop samtidigt också, så träffar ju dom då. Dom bor inte här i Linköping längre, lite tråkigt tycker jag. Annars hade man kunnat träffas oftare. Men men..
Nu ska jag göra mig i ordning lite, och förhoppningsvis blir det en sväng till IKEA :D MEE LIIIKE!
puss på er.
Lindsey & Alexia ♥


Kommentarer
Blondie ;)

åh vilken sötnos ;)

2010-03-05 @ 15:40:54
URL: http://maariebjork.blogg.se/
Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-05 @ 19:09:18
URL: http://lillmian.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0