Tack allihopa!

Tack allihop för era kommentarer, det värmer ♥

Dagen började med uppstigning runt 9, fixade iordning oss och sedan fick vi besök vid 10.
Har fixat med alla mina papper, sorterat och satt in i pärmar, känns riktigt skönt nu efteråt att ha lite ordning på det.
Saga har på sig sin fina tröja jag köpte igår, hon vart såååå fin i den :)
Just nu ligger hon i sitt babygym och spanar.. Hon börjar nog bli lite uttråkad låter det som :P så ska ta o plocka upp henne snart.
Sen blir det en tripp till affären, måste ju ut i detta fina väder. Hoppas det fortsätter såhär nu så snön försvinner!
ikväll ska jag fixa håret igen, ska ta bort löshåret och färga lite istället. Hoppas det blir bra :)
Ni får se resultat ikväll.
nej nu måste jag plocka upp en väldigt uttråkad Saga.
hoppas ni får en fin dag!
puss
Är fortfarande riktigt irriterad på kommentaren jag fick, har dom inte stake att komma till mig öga mot öga och säga saker ska dom fan inte yttra sig. Så jävla fega att dom skriver ANONYMT här på min blogg. LÖJLIGA MÄNNISKA/MÄNNISKOR!







Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilken mysig blogg, och va fin hon är :)



allt bra med er ?



ha en bra dag

kram

2010-03-09 @ 15:01:39
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Fia

Sötaste lilla tjejjen har du!! ^^

2010-03-09 @ 16:31:06
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/
Mrs P

Åhh guu så stor min snutta blivit då =D hihi!! snart dags o ses igen?? va ett bra tag sen ju.. miss you!!

hoppas allt e bra annars??

måste bara säga HAHAHA vilka löjliga kommentarer du får från anonyma alltså.. snacka om att de e dom som misslyckats med sina egna barn eftersom dom klankar ner på andra.. men HAHA åt dom iaf.. både du o alla andra vet ju vilken jävla underbar mamma du är.. o hur du kämpar för att snuttan ska må bra.. faan att folk inte kan ta reda på fakta innan dom yttrar sig, blir galen ju, aaahhhh =D

men men skit i dom, bara avundsjuka =)

ta hand om dig o saga så hörs vi snart!!

Puss o kraaam <3

2010-03-09 @ 20:48:18
URL: http://palmhall.blogg.se/
mickis

läskigt söt unge !!

2010-03-10 @ 13:55:47
Erika

Första gången jag tittar förbi, Tänker inte kommentera anonymt. Din dotter är hur söt som helst. Men hon ser faktiskt smal ut! :( Förstår att det inte är ngt du gör medvetet, men kanske åka till bvc och ta en titt på hennes vikt-kurvor? Fin blogg i övrigt! Ta inte detta som en pik! :) Skriv ett mail om du vill svara eller något. Kram Erika

2010-03-14 @ 21:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0