så fruktansvärt trött

Jag är så fruktansvärt trött, varför?
Helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mig och sova resten av dagen, men det går ju inte.
Ska nog satsa på att lägga mig tidigt ikväll istället, vilket aldrig brukar bli av när jag säger så.. Men ska försöka iallafall!
Jag har ingen ork i kroppen alls, seg, ont i huvudet, ont i bröstet och ont i magen. I magmunnen, som magkatarr. Och känner mig även lite konstig i magen, bubblig o sådär.. Och det har jag haft ända sen i fredags, då jag käkade massa godis & chips. Kan det vara så att kroppen fick en chock? eftersom jag ej ätit sånt på ett tag.
Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, för det går ju magsjuka nu och det är ju flera som är & precis har varit sjuka. USCH!
Alltså magsjuka är nog det vidrigaste som finns, hellre ligger jag med 50 graders feber än o ligga och spy och skita konstant.
Slängde i mig 10 vitpeppar korn igår för att jag ej vill bli magsjuk, man ska ju göra det. Kanske inte alls fungerar, är nog säkert bara ett påhitt. Men allt är värt o testa för att slippa bli sjuk!
Kan ju även vara pepparkornen som gör att jag är lite lustig i magen idag? Vad vet jag...
Aja, just nu sitter jag iallafall nergosad i soffan i pyjamas med täcke runt mig, och lillan ligger i sin säng och vilar. Mamma var här precis och tog en kopp kaffe, känns så skönt när hon är här! Är så glad att vi har fått sån bra kontakt igen, jag älskar min mamma så otroligt mycket & är så glad att hon finns ♥
Ne nu vaknade Saga, ska hämta henne sen gosa ner oss i soffan & kolla på en film :)



Kommentarer
Linus Zebrah

Hihih sötnos :D

Peppap Peppar ta i TRÄ! ingen magsjuka här inte!!<3

2010-03-22 @ 08:03:45
URL: http://mrzebrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0